Program edukacyjny Gang Fajniaków
- Szczegóły
Nasze przedszkole zrealizowało zadania kolejnego programu edukacyjnego, do którego dołączyliśmy we wrześniu. Był to program ekologiczny, skierowany do klas I-III szkół podstawowych oraz do przedszkolnych oddziałów zerówkowych. Przewodnikami po opowieściach o magii natury byli bohaterowie Gangu Fajniaków, patronujący czterem tematycznym filarom programu – żywiołom ognia, wody, ziemi i powietrza.
Dzieci bardzo chętnie wykonywały wszystkie doświadczenia związane z żywiołami, robiły piękne prace plastyczne, a także słuchały opowieści, na podstawie których utwierdziły się w przekonaniu, że warto dbać o przyrodę.
Udział w programie był doskonałą okazją na urozmaicenie lekcji przyrody i pokazania dzieciom nauki poprzez zabawę, a także pomógł zaszczepić wśród dzieci pasję do ekologii i ochrony przyrody.
Przedszkolny projekt „Magiczna Moc bajek”
- Szczegóły
W październiku i listopadzie nasze przedszkolaki bardzo chętnie realizowały zadania przedstawione w ogólnopolskim projekcie „Magiczna Moc bajek”, do którego dołączyliśmy w październiku.
Przedszkolaki obejrzały dawne dobranocki: „Misia Uszatka” i „Reksia”, słuchały opowiadania „Brat i siostra”, po czym zastanawiały się, co znaczy morał płynący z bajki, który brzmiał „Dobro, które dajemy innym działa i pomnaża się wracając do nas”. Poza tym stworzyliśmy Kodeks Dobrego Zachowania, pamiętając o tym, że powinniśmy szanować siebie i innych. Przedszkolaki wykonały również „Latawiec z serduszek dla przyjaciela” i zastanawiały się nad dobrym „przepisem” na przyjaźń.
Dzięki udziałowi w projekcie nasze przedszkolaki rozwijają nie tylko zainteresowanie książkami i czytelnictwem, ale przede wszystkim uczą się odróżniać dobro od zła, rozwijają uczucia, wzbogacają wiedzę i rozwijają intelekt.
Przedszkole - Wyniki konkursu gminnego
- Szczegóły
W październiku nasze przedszkolaki wzięły udział w konkursie plastycznym „SKARBY JESIENI”, organizowanym przez Centrum Kultury i Promocji w Brzeźnicy. Konkurs cieszył się sporym zainteresowaniem. Nasze przedszkolaki wykonały piękne prace, o czym świadczą zdobyte przez nich wysokie miejsca:
W kategorii rodzinnej:
I MIEJSCE: zajęli Lena i Rafał Młodzik
W kategorii przedszkole i kl. „0”:
III MIEJSCE: zajął Leon Stybak
III MIEJSCE: zajęła Hanna Cipcińska
III MIEJSCE: zajęła Michalina Cipcińska
WYRÓŻNIENIE zdobyli: Jan Kret oraz Dorian Jędrocha
Gratulujemy zwycięzcom! Dziękujemy dzieciom i rodzicom za zaangażowanie!
Ćwiczenia wf - nauka zdalna
- Szczegóły
Wychowanie fizyczne - tok rozgrzewki gimnastycznej. Wykonaj ćwiczenia podane w przykładowej rozgrzewce. Każde ćwiczenie powinno trwać około 1 minuty aby odpowiednio przygotować daną partię mięśni do kolejnego wysiłku. Zawsze rozgrzewamy najpierw mniejsze partie mięśni i przechodzimy do partii większych. W nawiasie podane są przykładowe ćwiczenia na daną partię mięśni. Miłe widziana inwencja twórcza i stosowanie innych, łatwych i bezpiecznych ćwiczeń w rozgrzewce.
- Ćwiczenia mięśni rąk (np. krążenia ramion w przód).
- Ćwiczenia mięśni nóg (np. przysiady).
- Ćwiczenia tułowia w płaszczyźnie strzałkowej (np. skłony tułowia w przód).
- Ćwiczenia tułowia w płaszczyźnie czołowej (np. skłony tułowia w bok).
- Ćwiczenia mięśni brzucha (np. „brzuszki”).
- Ćwiczenia mięśni grzbietu (np. „Przeglądanie się w lusterku w leżeniu przodem”).
- Ćwiczenie w podporach (np. „pompki”).
- Ćwiczenie równoważne (np. „waga”).
- Ćwiczenie w podskokach (np. „pajacyki”).
Postaraj się zapamiętać powyższą kolejność ćwiczeń.
Ćwiczenia wf - nauka zdalna Klasa 5
- Szczegóły
Wychowanie fizyczne - tok rozgrzewki gimnastycznej. Wykonaj ćwiczenia podane w przykładowej rozgrzewce. Każde ćwiczenie powinno trwać około 1 minuty aby odpowiednio przygotować daną partię mięśni do kolejnego wysiłku. Zawsze rozgrzewamy najpierw mniejsze partie mięśni i przechodzimy do partii większych. W nawiasie podane są przykładowe ćwiczenia na daną partię mięśni. Miłe widziana inwencja twórcza i stosowanie innych, łatwych i bezpiecznych ćwiczeń w rozgrzewce.
- Ćwiczenia mięśni rąk (np. krążenia ramion w przód).
- Ćwiczenia mięśni nóg (np. przysiady).
- Ćwiczenia tułowia w płaszczyźnie strzałkowej (np. skłony tułowia w przód).
- Ćwiczenia tułowia w płaszczyźnie czołowej (np. skłony tułowia w bok).
- Ćwiczenia mięśni brzucha (np. „brzuszki”).
- Ćwiczenia mięśni grzbietu (np. „Przeglądanie się w lusterku w leżeniu przodem”).
- Ćwiczenie w podporach (np. „pompki”).
- Ćwiczenie równoważne (np. „waga”).
- Ćwiczenie w podskokach (np. „pajacyki”).
Postaraj się zapamiętać powyższą kolejność ćwiczeń.
Po tak przeprowadzonej rozgrzewce, jesteście gotowi do większego wysiłku. Proszę aby każdy z was spróbował wykonać w ciągu 30 sekund jak najwięcej prawidłowych przysiadów. Odpocznij trochę i wykonaj kolejną próbę sprawności, spróbuj wykonać jak największą liczbę "brzuszków" w ciągu 30 sekund. Zapamiętaj lub zapisz na kartce swoje wyniki. Zapytam o nie na kolejnej lekcji na MS Teams we wtorek. Powodzenia!
Ćwiczenia wf - nauka zdalna Klasa 7
- Szczegóły
Wychowanie fizyczne - tok rozgrzewki gimnastycznej. Wykonaj ćwiczenia podane w przykładowej rozgrzewce. Każde ćwiczenie powinno trwać około 1 minuty aby odpowiednio przygotować daną partię mięśni do kolejnego wysiłku. Zawsze rozgrzewamy najpierw mniejsze partie mięśni i przechodzimy do partii większych. W nawiasie podane są przykładowe ćwiczenia na daną partię mięśni. Miłe widziana inwencja twórcza i stosowanie innych, łatwych i bezpiecznych ćwiczeń w rozgrzewce.
- Ćwiczenia mięśni rąk (np. krążenia ramion w przód).
- Ćwiczenia mięśni nóg (np. przysiady).
- Ćwiczenia tułowia w płaszczyźnie strzałkowej (np. skłony tułowia w przód).
- Ćwiczenia tułowia w płaszczyźnie czołowej (np. skłony tułowia w bok).
- Ćwiczenia mięśni brzucha (np. „brzuszki”).
- Ćwiczenia mięśni grzbietu (np. „Przeglądanie się w lusterku w leżeniu przodem”).
- Ćwiczenie w podporach (np. „pompki”).
- Ćwiczenie równoważne (np. „waga”).
- Ćwiczenie w podskokach (np. „pajacyki”).
Postaraj się zapamiętać powyższą kolejność ćwiczeń.
Po tak przeprowadzonej rozgrzewce, jesteście gotowi do większego wysiłku. Proszę aby każdy z was spróbował wykonać w ciągu 1 minuty jak najwięcej prawidłowych przysiadów. Odpocznij trochę i wykonaj kolejną próbę sprawności, spróbuj wykonać jak największą liczbę "brzuszków" w ciągu 30 sekund. Zapamiętaj lub zapisz na kartce swoje wyniki. Zapytam o nie na kolejnej lekcji na MS Teams wponiedziałek. Powodzenia!